tisdag 15 maj 2012

Blomstrande muskelkraft

Blommande färskvara i repris från 12:e januari 2012.


Kraftfulla blomster



Muskulösa vältränade blommor.

father nature
Bildkälla

Manlig blomsterkraft.


father nature
Bildkälla



father nature
Bildkälla

Fotograf Mariano Testa. Father Nature kraftfull blomsterkonst.


father nature
Bildkälla

Blomstergud? Blomster-Tarzan? Nytt koncept för blomsterbud? Gillar när det tänjs på blomstergränserna.

Mer av blomstrande fotokonst finner ni här och här och här och här och här.

P.S "Av en händelse har jag förberett",  veckans inlägg under min sköna ledighet. Blomsterfunderingar finns alltid hos mig. Medveten om kommande tidsbrist, tänkte jag att det skulle vara bra att ligga steget före. Om tidstempus och syftningar känns märkliga, ber jag om överseende. Nu-tid, Då-tid och Fram-tid blandas till en salig härlig blomsterröra. Skjuts in i cyberugnen. Tack för att ni är här och tar en mumsbit. D.S

2 kommentarer:

  1. Inspiration inför badsäsongen? Eller har du sett för många snygga karlar under semestern?
    Blommiga kramar

    SvaraRadera
  2. :)) Margareta du är ju fantastisk. Den enda mannen under resan har varit Buddha.

    Men visst blir man inspirerad av blommor å sånt. ;)

    Är det inte så här Holmsunds blommors blomstergud...bud menar jag..,ser ut i arbetskläder? Vadå blåkläder...vad är det mot blomkläder!? Bara undrar :)

    Ha en himla fin kväll. Hoppas jag slipper min jetlag i natt...å andra sidan kan jag ju räkna blommor om jag inte kan sova ;)

    SvaraRadera