tisdag 18 september 2012

Mulligt


 
7421021988_749d4d96c5_z
 
Härliga underbara fantastiska makalösa sagolika trollska  sköna  tjocka succulenter.
 
7421021772_2ba0c77bd1_z
 
 
Fetingarna kittlar min fantasi.
 
 
7421021592_5e6e0b7a5c_z
 
 Jag ryser av välbehag av dessa rosettblad.
 
 
IMG_4361
 
 
De är fullständigt perfekta!
 
 
RachelKyle1
 
 
Passar allt och alla. Slott å koja.
 
IMG_5834
 
 
Vinter som sommar.
 
 
 
Vår som  höst.
 
 
 
IMG_5833
 
Fett snygga knapphålsblommor!
 
IMG_4373
 
Fett för modiga män. Vem har påstått att inte en man klär i spets!?
 
 
IMG_6361
 
Grymt snyggt med mulligt. När skall mina kunder förstå att fetknopparna är coola, klassiska, tuffa, romantiska, passande. När skall de få flytta in i svenska hem och buketter!? Men det finns en och annan modig och nytänkande förstås. Så visst har jag fått göra några härligt feta buketter. Vill bara göra fler och många och i massor!
 
 
McKown_OGrady_Lyndsay_Undseth_Photography_TBLAS0043_low
 
Inspiration och mer knubbigt finns här på The Cutting Garden.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Har haft en fetplanteringsdag idag. Taklökar och lewisia.
    Ser också solbollar på dina bilder. Sådde såna för första gången i år och idag fick ett gäng komma in och lysa upp i höstmörkret.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Margareta,

      Jag återvände från en ganska solig plats igår. Solbollar och succulenter hjälper hålla varma sköna utlandskänslor vid liv. Hela hösten :)Lyckliga du som har dem i trädgården. :)

      Varma tankar till dig.

      Radera
  2. De är vackra! Förstår din förtjusning :)

    SvaraRadera