tisdag 5 augusti 2014

Han har blommor i sitt hår



tumblr_mzi1c72MsP1tnpk78o1_500.jpg
Bild här

Härliga blomsterskägg.

tumblr_n7wgnjj6st1skvtzlo1_500.jpg
Bild här

För en blomsterperson som mig är det här rena drömmannen. 


Blomsterskägg här

Nu skall hipsterskäggen vara fulla med blomster!


Färgstarka stora skägg.

Flowering beards här

Skogsvilda naturnära skägg.



tumblr_mhmtgotpiN1rgh7epo1_500.jpg
Bild här

Vilken total lycka med klöverdekorerat ansiktsbehåring.

tumblr_n0bkonb9gD1rc4aayo1_500.jpg
Bild här

Midsommarblomster är sommarromantik i alla typer av hår.



Bilden är lånad här

Män, killar, pojkar med en aning självdistans och självironi vågar blommor i skägget.

Maritimt snällt sjörövarskägg här
Bild lånad här. Thank you.
Oavsett årstid.


Hippieskägg här

Flower power skägg är helt klar min grej. 

Sparsmakat skägg här

Nu önskar jag mig att nästa blomsterkund jag har är en coola man med häftigt skägg.

Ursnyggt höstskägg här

Jag vill gå helt loss i någons skägg i höst. Låta mitt kreativa kaos göra skäggiga män blomstervackra. Det skulle göra mig så lycklig. 

Blomstrande kärleksskägg här

Så himla ursnyggt med blommor i skägget till det bohemiska barfotabröllopet. Funkar absolut! 

Rart skägg här

Jag tror på en skäggig blomstertrend framöver. På catwalk och på Stockholms gator och torg.



Nä nu får det vara nog. Bara två skägg till. Jag måste hejda mig. Det är ju soligt ute och här sitter jag och drömmer mig bort bland män, skägg och blommor. Men håll med om att blomskägg är vansinnigt och galet glädjande förutom att det är coolt!?

Mer blommor i skäggen! Jag tokgillar att han har blommor i sitt hår!

Blomsterglädje/Sanna

Sköna blomskägg här


Kolla här och inspireras och gläds åt blommiga män. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar