fredag 22 augusti 2014

Gör mig blomsterglad- En repris

fredag 25 oktober 2013


Inspirerat strålande kreativt glad


Inspire. Create. Shine. Smile. 

Jag tror det är fyra av mina syften i livet. Fyra av mina motton. Det är just dessa 4 ord som jag vill att min plats här i cyberrymden skall förmedla. Jag vill att ni som följer mig - och de som av en händelse snubblar in över  min tröskel- skall känna sig inspirerade till att vilja vara kreativa som i sin tur leder till att du/ni strålar och då måste vi ju le. 



Inget behöver vara perfekt. Huvudsaken är att man har roligt, är modig och leker fullt ut. När jag börjar tänka för mycket på perfektion och teknik förlorar jag mitt blomsterflöde-mitt flow. Jag tycker det blir tråkigt, stelt och ganska intetsägande. För perfekt...som mina tjejer brukar säga. "Operfekt perfekt" är ett annat av mina favorit motton - förutom de ovannämnda. En ordlek som blev en grej. Skapat av mina girls och mig. 


Vet ni! Vad som skulle göra mig inspirerat strålande kreativt glad? Är om ni ville dela med er av era önskningar, era ögonblick.  Eller om ni har blivit inspirerade här i min värld, av mina betraktelser. Vill du skriva ett inlägg hos mig!? Det skulle göra mig strålande glad och vara så roligt att förmedla en annan betraktarröst än min egen. Du kanske har hittat ett ord, ett ögonblick, en ingivelse här i Sannas Värld som faktiskt inspirerat dig. Som födde ett uttryck som bara är ditt. Jag vill att du berättar din historia för mig. Ni vet ju att jag fullständigt  älskar en saga. En berättelse. Mejla mig. 

Snälla. Snälla. 

P.S Ni får låna allt här hos mig. Det är fritt. Dock skulle det göra mig så glad om ni sa Tack eller hänvisade till mina betraktelser och min värld. Tusen och tusen tack för att ni tittat förbi tar Er tid att betrakta en stund. Tack till er som lämnar fina kommentarer. De gör min dag. D.S '

Blomstervärme och glädje/Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar