onsdag 14 maj 2014

Happy

Varje morgon peppar jag mig med en favorit. Höjer volymen och sjunger med när jag är påväg i den täta morgontrafiken.  Hela jag blir alldeles barnsligt lyckoglad ända in i mitt djupaste inre:




Because I'm happy

Clap along if you feel like a room without a roof
Because I'm happy
Clap along if you feel like happiness is the truth
Because I'm happy
Clap along if you know what happiness is to you
Because I'm happy
Clap along if you feel like that's what you wanna do





När jag kommer fram till jobbet spelar jag den en gång till. Högt i butiken.Tror att min morgonglädje kan smitta av sig.  Det behövs förstås inte där jag jobbar nu. De sköna blomsterfolket jag jobbar med är helt underbara.




Nynnar medan jag dansar runt med krattan och plockar fram rara sommarblommor oavsett väder. Jag är bara Happy.

I

2 kommentarer:

  1. Hej fina Sanna.
    Jag älskar också den sången och kan spela den om o om igen :)
    Kram på dig min vän.
    Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jessica,

      Visst är den helt fantastisk.
      Kram Sanna

      Radera