lördag 14 december 2013

Musikhjälpen


For a good cause. Jag försöker hjälpa till. Jag vill mer. Önskar jag kunde mer. Men jag tror på det "lilla". Musikhjälpen är fantastiskt.



 Formatet är påtagligt.  Det är här och nu. Engagerade och pålästa människor blandat med önskad musik är kraftfullt på något sätt.



 Vi interageras med något pågående. 



Jag älskar text. Jag gillar ord. För det mesta är det orden som slår mig före musiken. Jag har passat på  att skänka pengar till Musikhjälpen och önskat mina favoriter. Gamla som nya. De har alla en viss betydelse för mig och mitt liv. Gör detsamma du. Hela helgen har du på dig. Ge kvinnor stöd och kunskap för en säker graviditet. Det är ta-me-fan en rättighet. 50000 kvinnor dör varje år på grund av en osäker abort. Skänk en 50-lapp eller två. Vilken fin julklapp.

In the power of Love
Sanna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar