lördag 22 juni 2013

Sommarlov


Så var sommaren här. Det kommer bli ganska sommartyst här på min blomsterplats i cyberrymden. Nu skall Sannas Värld leva ett blommigt barfota sommarliv. Så ofta jag kan. Det blir lite blandat för min del. Olika sommarparadis växlat med blomsterjobb och dessutom ha koll på renoveringen av mushusets fasad och fönsterbyte. Mina stora flickor jobbar så gott som hela sommaren och liten skall på språkresa och till kompisar runt om i Sverige. Vi får försöka ta tillvara på tiden när hela familjen är tillsammans. 


Ett och annat blommande inlägg kanske blir det om lusten och andan faller på. Några sommarrepriser funkar alltid. Sannas Värld gillar Re-cyber. 



 Men nu skall jag njuta av min familj, sommaren, kärleken, morgondopp och blomstrande sommarlov.


Bara det blir varmare i Ålandshav. Första morgondoppet i år var uppfriskande kan jag berätta. 11 grader. 


Mina kära blomstervänner. Ha en helt underbar sommar och ta hand om varandra.

Blomsterkramar Sanna


1 kommentar:

  1. Beskrivningen av din sommar verkar helt fantastisk fin. Håller mina blomstertummar för den.
    KraM

    SvaraRadera