söndag 9 juni 2013

Flashback Sunday


Nästa vecka börjar Minst sitt sommarlov. Redan. Kan vi sakta ner tempot nu. Jag vill verkligen känna sommaren i ådrorna. Det är så otroligt fint nu. Nationaldagen var helt fantastisk som en varm augustikväll. Urmysigt. I fredags åkte delar av familjen till Väddö och fixade till lite inför sommarvistelser. vi har haft så fullt upp med huset hemma i stan att vi inte haft tid att vara ute på landet. Nu fick vi lite gjort. Jag fixade två trädgårdsland med hjälp av pallkragar. Så himla bra. Vi har odlad i flickornas gamla badbaljor som jag borrat hål i. Men de är lite små, även om vi har älskat vår urbra idé. Det har funkat. Men nu blir det några fler grönsaker och en massa snittblommor. Så spännande. Köpte massor av härliga frön på Trädgårdsmässan. Rara växter. Nu är det bara att vänta och se hur min brokiga samling kommer att se ut. Vilt och blandat blir det iallafall. Resten av veckan har sett ut så här på min blomsterplats i rymden:

Måndag: Re-cyber Monday
Tisdag:Gatsbyfeber
Onsdag: Blomsterregn
Torsdag: Vet ni...
Fredag: Imorgon
Lördag: Retro-flora
Söndag: I felt your heart so close to mine
Söndag: Flashback Sunday

Godnatt sov sött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar