söndag 16 juni 2013

Flashback Sunday


Godkväll blomstervänner,

I två dagar har jag röjt i mushusets källare efter fönsterbyte. Med avbrott för bröllop. Inte vilket bröllops som helst utan ett syrianskt bröllop. Det var en fantastiskt, makalös, en helt otrolig upplevelse. Ett halleluja-moment faktiskt.   Vilken ära att få deltaga. Jag återkommer mer om det i veckan. Medan jag nattar mig själv, är grymt trött nu, kan ni ju läsa det ni missat tidigare i veckan här i min del av blomstervärlden.

Måndag: Recyber Monday
Tisdag: En kärlekssaga jag minns  
Onsdag: Tagetes
Torsdag: Fruktfärg och grönsaksform
Fredag: Never Ending Circle
Lördag: I want to know who´s in my (flowering) footsteps
Söndag: Flashback Sunday

Sov Gott vänner.

Kom-i-håg att du kan följa Sannas Värld på instagram (sannasvarld). Ni är jättevälkomna. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar