fredag 8 mars 2013

Kvinnodagen

"
"Gör ett avtryck som sitter länge än det du redan gjort"


8:e mars idag. Internationella Kvinnodagen. 


En dag för eftertanke. Uppmärksamma flickorna, mammorna, tjejerna, döttrarna, kvinnorna, mormödrarna, tanterna, farmödrarna, damerna, fastrarna, mostrarna i världen idag. Dagligen läser och hör vi om orättvisor, våldtäkter och ojämnställdhet vilket gör mig både arg, berörd, frusterarad och undrande. 2013!? Uppskatta de starka kvinnorna i din närhet idag med blommor tycker jag. En blomma ger och säger så mycket.




Strength. Understanding. Peace. Love. Hugs ´n Flowers.

 Happy Womensday!

3 kommentarer:

  1. Hej fina Sanna!
    Hoppas allt är bra med dig denna underbara fredag, solen skiner och himlen är helt klarblå, det droppar från taken och jag bara njuter. Sen så är du ju kvinnornas dag idag också :) Det måste ju firas!!
    Va kul att du vill vara med i min utlottning!
    Stor kram och ha en mysig fredag min härliga vän!
    Jessica

    SvaraRadera