onsdag 26 september 2012

Where the wild things are

Mulberry 2012 Autumn Winter 01
 

"Where the wild things are" var en av de första böckerna jag läste som barn. Började i amerikansk skola redan som 5-åring. Jag hade blandade känlsor till just den här barnboken som liten. Den var lite sorgligt ensam tyckte jag. Max blev förpassad till sitt rum utan kvällsmat efter att busat lite.  Monstren var ju lite läskiga till en början. Som vuxen älskar jag Vildingarna. Filmen gjorde absolut boken rättvisa.
 
 
Mulberry 2012 Autumn Winter 02
 

Kan det vara det som gör att jag älskar Mulberrys höstkampanj.



Mulberry 2012 Autumn Winter 03

 
Skräckfylld förtjusning.



Mulberry 2012 Autumn Winter 05

 
Mulberry kittlar alltid min fantasi med sina kampanjer.


 Mulberry 2012 Autumn Winter 06


 
Annonsbilderna blir till inspirationkällor för mitt blomsterskapande.


Iphonefoto Sanna W
 
 
Vilt blomsterskapande med Mulberrys hösttoner som källa och en touch av barndomens sagobok.
 
 
"There should be a place were only things you want to happen, happen"



Mulberrybilderna här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar