måndag 14 maj 2012

Måndagsgodis


"Man Candy Monday" bara orden skapar ett leende på läpparna. Det gör förresten hela Melissas blogg, "So about what I said...". Melissa har en helt otrolig förmåga att uttrycka sig med ord. Jag har nämnt hennes brev till hennes framtida man tidigare. De är verkligen läsvärda.

Bildkälla här
 Varje måndag har hon dykt ner i karmellpåsen och fiskat upp en ny gosak.

[jakeonellen-00018.jpg]
Bildkälla här

Å visst lever Jake Gyllenhaal upp till att vara måndagsgodis hos Melissa.

Gyllenhaal2.jpg
Bildkälla här
 Dessutom verkar Jake gilla blommor. Så han lever även upp till mitt måndagsmys. Han är också en avlägsen släkting till en av mina floristvänner. Blomsterintresset ligger förmodligen i släkten. Jag undrade min söta kollega om jag fick följa med på nästa släktträff.

So about what I said...
I övrigt är Melissas blogg en riktig gottpåse. Det är bara att mumsa och njuta.

Önskar er en njutningsfull måndagskväll.


P.S Såg att mitt förra repris inlägg ser urmärkligt ut. Vet inte riktigt vad som hänt. Vill ni läsa utan konstigheter, klicka på själva inlägget, då försvinner alla "linkwithin-tips"D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar