lördag 26 maj 2012

Greta



Ebba


Gretas brudkollektion.'


Hanna


Snygg. Stilren. Simple. Silke.


Elisabeth


Till en sådan här klänning kan bruden verkligen satsa på buketten. Härligt med en stor, blommig, vild, brokig, galen, prunkande, färgsprakande bukett.




En kompakt vit med en aning buseffekt funkar ju också till det urbana streetbröllopet i en Greta.


Hilla

"Min" Gretaklänning är utprovad. Den var jättefin, perfekt på mig. Kan både vara cool dam med skärp och bohemensik flicktant utan skärp med massor av smycken. Men...den får vänta. Tvättråd: KEMTVÄTT. Passar inte riktigt in i mitt stökiga, jordiga, lite bohemiska blomsterliv. Kemtvätt funkar inte att ha i min garderob i nuläget. Greta ska ju användas ofta, den är så grymt fin. Såg några Gretor på prinsessdopet i tisdags. Den klär verkligen alla åldrar och former. Mycket fin. En Greta i var kvinnas garderob. Kanske borde överväga att strunta i tvättrådslappen. Fylla på min garderob jag med. Det är morsdag imorgon....Jag Önskar

Läs mer här och beställ din Greta här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar