tisdag 14 februari 2012

Kärlek

Från hjärtat.



Kärlek här, här , här , här, här och här





 Skriv. Vackert kärleksbrev här.

 





Alla hjärtan behöver omtanke. Inpireras här. 





Ta hand om dina blomster du får idag. Skötselråd här


Ha en blomstrande dag och ta tillvara på tillfället (idag också) att ge extra uppskattning med blommor och fina ord till nära och kära. Plus bjud på något gott. Champagne och sötsaker önskar jag mig. Blommorna brukar dessvärre utebli för floristen. Nä, nu ljög jag faktiskt min pappa var förbi igår med en enkel röd ros. Till mig. Jag blev  både överraskad och väldigt glad. Dessutom i tidningspapper. Love.

4 kommentarer:

  1. Hoppas du får en kärleksfull dag! Ditt nedersta sandhjärta som vattnet ätit lite av är helt fantastiskt!
    /Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej där Lotta,

      Lite sent svar, ledsen. Min hjärtdag var fantastisk. Kärleksfull både hemma och på blomsterjobbet.

      Visst är det underbart att leka i vattenbrynet. Blir aldrig för vuxen för det. :0)

      Lekfulla hälsningar till dig.

      Radera
  2. Hej fina Sanna.
    Åhh vilka underbara inlägg du har gjort idag.
    Hoppas att du får en fortsatt härlig Alla Hjärtans Dag.
    Massa kram
    Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jessica,

      Sent svar från mig. :)

      Tack och det fick jag ju.

      Strandlek på några grekiska öar är aldrig fel. :)

      Och blommor i tidningspapper älskar jag alltid.

      Hjärtliga hälsningar <3

      Radera