måndag 2 januari 2012

Kamouflage

Bild Times Magazine.
'
Att kamouflera sig kan vara  behändigt när man vill dölja sig för sin omgivning.


TatiCotliar TMagazine04 T Magazine | Tati Cotliar

Smälta in i sin närliggande natur. Blomstermaskering.



Bilder här

Bli din egen tjusiga fågelskrämma inför trädgårdssäsongen 2012. Blomstrande fågelskydd.

TatiCotliar TMagazine03 T Magazine | Tati Cotliar

Arbetskläder i blomsterbutiken 2012. Blomsterförklädnad.

TatiCotliar TMagazine05 T Magazine | Tati Cotliar

"Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv. allting blir så vackert genom, genom mina..." blomsterögon.... blomstergömmor.


Spännande kamouflerande blomsterstyling av Robbie Spencer. Inspireras av hans blog.

2 kommentarer:

  1. Hej Sanna.
    Hoppas du haft härliga högtider med nära och kära :)) Vill önska dig en GOD fortsättning på det nya året!!
    Kram på dig från mig.
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej Jessica,

    Tack detsamma. Har haft och har det fortfarande skönt. Några dagar till sedan dax för 2012 på riktigt:) det blir säkert ett spännande år, tror du inte?

    Må så gott.

    SvaraRadera