fredag 23 december 2011

Klappinslagning

Så var det dagen innan. Lite att stå i. Städa, blomstra, fixa, strumpor ska hängas fram, klappar skall slås in. Lite sista minuten fix...bara.

Bilder från bloggen Songbird

Mina alla loppisfynd kan bli till dekorativa paket.




Mina alla, genom åren sparade, vykort kan jag också använda.  Vänder man på dem står det söta hälsningar från världen över. Världsliga paket.  Varför får man knappt några vykort längre?

Härliga idéer Songbird.

Härliga paketmöjligheter med det som finns i syskrin, lönlnådor och och gamla koffertar. Lite naturfärgat papper till det och paketen blir till en hel familjehistoria.

Songbird Christmas White Red Gift Wrapping 10

Rött och vitt. Klassiskt. Men här med en touch av papperskitsch.

Songbird Christmas White Red Gift Wrapping 2

Tårtpapper ( och muffinsformar) har jag ett gäng i lådan. Både vanliga vita och en massa andra fina inköpta i London. Bra att ha sak.

Kreativt pyssel på bloggen Songbird.

Jag slår in de flesta av mina paket i tidningspapper, röda sidenband och klistrar gamla tomtebokmärken på.



Önskar er alla en riktigt mysig kväll och glöm inte att rimma på paketen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar