fredag 11 november 2011

Söta pappor


Glöm inte söndag. Alla söta pappors dag.


Lägg till bildtext

Jag gör fina buketter till alla fina pappor (och min egen) i helgen så jag tror tiden springer iväg. Annars hade jag förstås pysslat ihop ett eget farsdagskort till min far som precis kommit hem från en USA-resa och Route 66.

bowling ball and bowling pins cookies
bild

Baka fantasifulla kakor är ju toppen till sötsugna söta pappor. Recept på Basic Sugar Cookies finner du här.



Glöm inte heller en blomma. Det är den perfekta pricken-över-I:et grejen. Passar till kakor, böcker, bilar, verktyg,viner,olivolja, magasin, kort, foton,kramar, frukost på sängen, pussar. Faktiskt, till vad du en väljer att uppvakta med förhöjer en blomma handling och gåva.

2 kommentarer:

  1. Hej Sanna.
    En blomma gör alla glada :)Min pappa får paket och blomma, en massa puss & kram.
    Myys.
    Ha en underbar fredag.. 11/11/11... Häner det nå´t utöver det vanliga innan dagen är slut tro?
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej Jessica,

    Din pappa får alltså det bästa man kan tänka sig. Blommor å Kärlek:) plus present. Härligt att få skämma bort då och då. Ge tillbaka.

    11-11-11 var relativt lugn. En del bröllopsfest kunder i butiken och vi firade förlovningsdag. :) inte en helt vanlig fredag.

    Ha det så gott. Xoxo

    SvaraRadera