lördag 22 oktober 2011

Spets och rosor


Spets och rosor för helgens fest.





Rosa bandet

2 kommentarer:

  1. Hej härliga Sanna!!

    Vad mycket fina inlägg du gjort. Fantastiska papperblommor, å den där Jeffs skapelser tyckte jag mycket om. Att utmana rummet och tänka annorlunda. Inspirerande. Vilket mysigt koloniområde du varit till. Otroligt vackra små hus. 'Kyrkan' var sagolik. Det är nåt riktigt speciellt med kolonilotter och dess förtätade trädgårdar. Jag var till tantolundens koloniområde förra sommaren och promenerade.

    Det där lingontryet.... ska prova..... så får vi se om förälskelsen är besvarad :-)))

    Ha en skön helg!
    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  2. Hej du Charlotte,

    Visst är det utmaningen vi går igång på ;) Att våga, vara modiga och tänja lite extra på våra blomstergränser för att nå en ny dimension. En eventuell obesvarad föräslkelse hindrar oss inte från att testa något nytt. ;)

    Kolonilottsvandringar är verkligen något jag gjort alldeles för få av, hur hjärtligt inspirerande som helst. De skall jag göra fler av och även om jag jobbar precis vid Tanto har jag aldrig varit inne bland lotterna.

    Ha det gott sålänge och tack för titten.

    SvaraRadera