tisdag 11 oktober 2011

Silver & Guld


Gyllene bröllop i metallisk färgskala. För effektens skull har blommorna målats i guld, brons och silver. Egentligen inte min tekanna med målade blomster, dock gillar jag när de tänks utanför ramarna. Dessutom är den här brudbuketten gjord med en floristisk känsla som  är lustfylld. Californiastyle.


Blooms by Martha Andrews har skapat ett metallblänkande bröllop med gamla staket, grenar och färger i guld, brons och silver.

Bild
Tjusigt vore en bukett i skimrande guld till ett härligt barockbröllop.


Traditionellt barockt eller modernt barockt.

2 kommentarer:

  1. Hej, hej....

    Åh, ser att du visar massor av plast av P. Starck. Jag tokgillar designad plast. Kanske lite märkligt av en brutta som främst gillar saker med patina. Och i naturmaterial. Men plast och en liten dos av kitch tycker jag alla borde ha.... som livar upp och sätter allt det där andra med patina och i naturmaterial i perspektiv. Skulle gärna ha mer plast från mannen Starck eller någon annan. Kartell har mycket fint. Har dock inte varit så vågad i färgvalen på mina ghost-barpallar och annat. De är transparanta.... haha... så mycket för den kitchiga modigheten. Nåja, emmellanåt smyger det sig in något oväntat i stark färg härhemma som jag bara inte kan avstå ifrån. Kul är vad det är i alla fall.

    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  2. Hey Charlotte,

    Tycker som du. Gillar kontraster. Älskar naturmatrial, men ibland så...lite bus och något som livar upp. Oväntat och överraskande. Lite kitsch med designad plast är ursnyggt. Kan nog tänka mig att det är helt fantastiskt och smakfullt hos dig. Ta hand om dig tills nästa gång :)

    SvaraRadera