fredag 26 augusti 2011

Superstjärna. Seriefigur.

Dolly Parton. Superstjärna. Starquality. Show Dogs.

Click to view full size image

Dolly kallar sina bröst för "my show dogs". Undrar vilken djurutsällning vi vanliga platsar i. Det finns förstås olika raser. Taxar. 


Andres Lokko fick 16 minuters Dollytid och skrev en läsvärd Dollyartike.lIdag i Svd Kultur. 

  Dolly+Parton+DParton.png

"Om jag hade gett efter för vad alla tyckte så hade det förändrat allt vilket i sin tur hade förändrat allt. Idag vet jag ju att jag gjorde rätt"
Stilikon med Skön livserfarenthet!

Click to view full size image


"Och dessutom känner jag mig inte för gammal för någonting. Framförallt ser jag inte gammal ut. Jag är ju en seriefigur och seriefigurer åldras inte"

Allt handlar om inställning. Cool 65-åring!

Ikväll spelar Dolly på Globen. Så gärna hade jag velat vara där, men har lite annat för mig. Stor dag imorgon,

Dollygalleri: Här


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar